אירועים ופעילויות

ספורט וחיים בריאים

unnamed-2

התחנה הראשונה מאמינה בשמירה על אורח חיים בריא ולכן הכנו לכם תוכנית ספורטיבית שמתפרסת על כל ימות השבוע וכוללת מגוון תחומי ספורט רחב. מעבר לכך, בתחנה יש שורת עסקים ומסעדות שיסייעו לכם לשמור על אורח חיים בריא, ביניהם ניתן למנות את Re:Bar, פרש קיטשן, טבע קסטל וכמובן סאקוני.

לו"ז הפעילות הספורטיבית בתחנה:

ימי ראשון, 08:00-09:00, התעמלות לגברים עם אברהם אהלמן. תיאור: האימון יספק סביבה מעודדת לגברים ברמות כושר מגוונות לדחוף את עצמם לפיתוח מודעות לבריאותם. מדובר בתרגילים הקלים ללמידה אבל יכולים להפוך לקשים יותר, לפי בחירת כל אחד מהמתאמנים

ימי שני, 11:00-12:00, Cardio Sculpt fusion עם סברינה פרל. תיאור: Cardio Sculpt Fusion היא שילוב בין סיבולת לב ריאה, פילאטיס, יוגה ותרגילי משקל גוף שיהפכו אתכם לחזקים, רזים ואנרגטיים יותר. הביאו מגבת או מזרון יוגה אם תוכלו בכדי להוציא את המירב מהאימון. גם אימהות עם עגלות ילדים מוזמנות בשמחה. השיעור אורך 45 דקות ומתאים לכל דרגת כושר, כאשר הוא יותאם למתאמנים.

ימי שלישי, 11:00-12:00, (HIIT (High-intensity interval training (אימון הפוגות בעצימות גבוהה) עם אליסון פולוק. תיאור: אימון אנרגטי עם תנועות אירוביות אינטנסיביות (שכיבות סמיכה, קפיצות, סקוואטים ועוד), תוך שילוב מנוחות. מדובר באימון לכל הגוף שכן האימון פוגש את כל קבוצות השרירים והוכח ככזה שמשפר את סיבות לב הריאה ושורף עשרות קלוריות ושומנים. אנא הביאו מגבת ומזרן.

ימי רביעי, 09:00-10:00, יוגה לנשים עם לייה לואיס.

ימי חמישי, 08:00-09:00, צ'י קונג עם אילה. תיאור: השיעור מתקיים בעמידה, ומתאים לכל אדם ובכל גיל. מטרת התירגול היא לטפח את הבריאות על פי עקרונות הרפואה הסינית העתיקה. התנועות מתבצעות בקלות מתוך הקשבה ותשומת לב לנשימה וליציבה.

ימי שישי, 07:00-08:00, קיק ויוגה משולב עם לינור רוזנברג. תיאור: התעוררו עם סדרת וינאסיה הדרגתית שתזרום אל אימון בעיטות ואגרופים אינטנסיבי שיסתיים במתיחה תיאופרטית ומדיטיציה לקינוח. זו ההזדמנות שלך לעבוד חזק על הגוף שלך ולמתוח אותו אל קצה גבולותיו, והכל בשעה אחת בלבד. האימון מתאים לכל הרמות, גם לבעלי וגם לחסרי ניסיון בקיקבוקס ויוגה.

ימי שישי, 11:00-12:00, אימון מיוחד המותאם למבוגרים עם מיכאל ברזין. תיאור: אימון הנועד לאפשר למבוגרים להשיג בריאות, כושר ואיכות חיים אופטימליים. רוטינת אימונים יכולה לעזור בשיפור רמות כוח ואנרגיה, להנמיך לחץ דם, לשפר יציבה ולהשיג תחושה כללית של בריאות מבלי לגרום נזק לשרירים ולעצמות. האימון הזה יוסיף שנים לחייכם תוך שמירה על איכות החיים שלך ברמה הגבוהה ביותר. תזכרו, בן 85 שמתאמן בקביעות הוא כמו בן 55 שלא מתאמן בכלל.

הכר את המורה:

אליסון פולק - "שמי אליסון פולק ואני מאמנת אישית (National Academy of Sports Medicine) וגם עובדת סוציאלית. אני אוהבת התעמלות, כושר וגם תזונה. אני מעוניינת לעזור לאנשים להשיג את מטרותיהם הקשורות לכושר ולתזונה. אני מאוד מתלהבת מהיתרונות של High Intensity Interval Training (HIIT), שכוללים מאמץ קשה ואינטנסיבי ואחריהם הפסקות של מנוחה. היתרונות של HIIT כוללים שיפור ברמת תפקוד הלב, וגם המשכיות של שריפת קלוריות ושומנים, אפילו 24 שעות אחרי אימון הHIIT."

לינור רוזנברג - נולדה בקליפורניה, גדלה בבוסטון ובחמש השנים האחרונות ירושלמית. לינור מצאה את אהבתה לאגרוף בגיל 14. אחרי שנים רבות וניסיון לצלוח את עולם התעמלות הקרקע, נפלו לידיה של לינור זוג כפפות לאגרוף ומשם הכול השתנה. במהלך השנים, גדלה גם אהבתה לריצה, יוגה וספינינג. כשלינור לא מתאמנת, אפשר למצוא אותה מבלה את זמנה עם הארלי- הכלב, עדי- החתולה ומצטיינת בהכנת לחם ביתי. לינור מזמינה כל אחד ואחת מכם לאימון בוקר שישלב את אהבתה לאימונים השונים באימון אחד: יוגה בתנועה, ישחרר את לחצי השבוע תוך כדי קיקבוקסינג ולסיום מדיטציה קצרה.

מיכאל ברזין - מיכאל הוא עולה מארה"ב בעל תעודת מדריך גופני בהתמחות ב"תרפיה באימון" ואימונים מותאמים למבוגרים אותה מאיגוד מדעי הספורט בסנטה ברברה, קליפורניה. מיכאל למד עיסוי שבדי הוליסטי, אנטומיה ופיזיולוגיה במכללת רידמן לרפואה משלימה. בין האוכלוסיות איתן הוא עובד ניתן למנות את בני גיל העמידה (בתחום הורדת המשקל), אוכלוסייה מבוגרת יותר (בתחומי איזון, כוח, קורדניציה ויציבה) ובעלי לקויות נוירולגיות (חולי פרקינסון וטרשת נפוצה).

אברהם הלמן - "גדלתי כחובב בייסבול בלוס אנג'לס ולמדתי בקוג' UC San Diego. למדתי הרבה על אימון משקולות בקבוצת הבייסבול של הבית ספר והתחלתי לאמן שחקנים בקבוצה וגם כמה משותפיי. לאחר שסיימתי את הקולג' עברתי לישראל והתחלתי ללמוד בישיבת "אש התורה", בה אני נמצא ב-3 השנים האחרונות. בתחילת 2016 התחלתי ללמוד בריאות ואיכות חיים בתוכנית "אש בריאות" שבישיבתי. אני מעביר שני אימונים בעיר העתיקה בכל שבוע שמאפשרים לתלמידים להכיר את גישת התורה לבריאות וכושר. אני יוצר אווירה קבוצתית מעודדת כדי להוציא את המיטב מתלמידיי".

אילה גרייצר - עוסקת בצ'י קונג ובטאי צ'י מעל 25 שנים ולמדה אצל מיטב המורים בארץ ובעולם. עוד פרטים על השיטה באתר "נפלאות" www.nifflaot.co.il.

סברינה פרל - סברינה היא מאמנת אישית מוסמכת המתמקצעת בהפחתת משקל ותזונה אינטגרטיבית. היא במקור מניו יורק וכיום גרה במודיעין עם בעלה ושני בניה, שם היא מעבירה גם אימונים אישיים ואימונים להפחתה במשקל. ניתן לעקוב אחריה בפייסבוק שלה www.Facebook.com/healthybysabrina או באינסטגרם – healthybysabrina@.